همه چیز درباره جشن تعیین جنسیت

همه چیز درباره جشن تعیین جنسیت

اگر شما یا یکی از نزدیکان شما در آستانه فرزند دار شدن هستید و در مورد این موضوع بسیار هیجان و ذوق دارید حتما به دنبال آن هستید که تک تک این لحظات شگفت انگیز را جشن بگیرید و با ثبت آنها خاطره بسازید .

جشنی که امروز نظر خیلی از مادرهای باردار را به خود جذب کرده جشن تعیین جنسیت (اعلام جنیست) فرزند است.

اکثرا اسم جشن تعیین جنسیت را با بادکنک های مشکی معروف آن شنیده ایم. اما این جشن بادکنک های زیبای دیگر نیز دارد که تصویر آنها را در پایین مشاهد می کنید.

بادکنک های بالا را می توانید از صفحه خرید بادکنک های تعیین جنسیت تهیه کنید

خب اصل قضیه اینجاست که شما چطور قرار است که از جنسیت فرزندتان با خبر شوید ؟

اصل دانستن اینکه جنسیت فرزندتان چیست بسیار جذاب و هیجان انگیز است، حالا فرض کنید که چاشنی جشن و سورپرایز دسته جمعی هم به آن اضافه شود. 

پدر و مادرهایی که قصد برگزاری جشن تعیین جنسیت را دارند به دو گونه زیر می توانند عمل کنند:

  • در روش اول پدر و مادر جنسیت فرزندشان را از پیش می دانند و تلاششان این است که دیگران را در جشن شگفت زده کنند.
  • در روش دوم پدر و مادر هم بدون آنکه جنسیت فرزندشان را بدانند آگاهی از جنسیت فرزندشان را به جشن موکول می کنند.

اما سوال مهم بعدی این است که حالا برای برگزاری این جشن چه باید بکنیم؟

اولین سوال این است که چه کسی باید میزبان باشد؟

معمولا خود پدر و مادر ها میزبان هستند اما اگر دوستان نزدیک یا بستگان شما علاقه داشته باشند بد نیست که آنها میزبان باشند البته در این صورت میزبان می تواند از جنسیت فرزندتان مطلع باشد تا بتواند مقدمات میزبانی و اعلام جنسیت را آماده کند.

آیا مهمان ها باید هدیه بیاورند؟

جواب این سوال خیر است. چون جنسیت بچه مشخص نیست انتخاب هدیه کاری بسیار دشوار است بنابراین اگر خواستید که دست خالی به این مهمانی نروید بهتر است که شیرینی یا گل هایی را همراه خود ببرید که با تم مهمانی هماهنگ باشند.

تم جشن تعیین جنسیت چه باید باشد؟

در این مورد شما انتخاب های فراوانی دارید که در ادامه چند مورد از آنها را برای شما بیان می کنیم اما مهمترین نکته ای که باید توجه کنید این است که تم انتخابی شما ترکیبی باشد یک رنگ یا شخصیت برای جنبه دخترانه و رنگ و شخصیت دیگری برای جنبه پسرانه.

معمولا تم جشن تعیین جنسیت شامل دو رنگ آبی و صورتی است که آبی برای جنبه پسرانه و صورتی برای دخترانه اما شما می توانید از تم هایی مثل سبیل و رژلب، تل سر و پاپیون، و … استفاده کنید.

بهتر است که تم مهمانی را ساده در نظر بگیرید و از همان رنگ های آبی و صورتی استفاده کنید. اینطور تزئینات و خوراکی ها را نیز راحت می توانید مطابق با تم تان آماده کنید.

سعی کنید تا جایی که می توانید در تزئین محیط و دکور از دو رنگ صورتی و آبی استفاده کنید و حتما یادتان باشد که علامت سوال را فراموش نکنید.، علامت سوال نماد این جشن است.

13 ژوئیهٔ 2018 14:18:35
13 ژوئیهٔ 2018 14:18:55

همانطور که در تصویرهای بالا می بینید شما می توانید نوشیدنی ها را نیز متناسب با این دو رنگ درست کنید.

اگر دوست داشتید می توانید قبل از اعلام جنسیت یک نظر سنجی هم راه بیندازید که مهمانان حدس خود را ثبت کنند. 

13 ژوئیهٔ 2018 14:27:07

برای نظرسنجی شما می توانید مانند عکس بالا تعداد کاغذ برچسب دار را در دو کاسه صورتی و آبی قرار دهید و از مهمانان بخواهید که پس نوشتن نامشان روی کاغذ آن را بر روی تخته و زیر یکی از دسته های پسر یا دختر بچسبانند.

مهم ترین بخش اعلام جنسیت

حالا مهم ترین بخش جشن را باید با هم مرور می کنیم، در حین مهمانی چطور باید جنسیت را اعلام کنیم؟

برای اعلام جنسیت چندین راه هیجان انگیز وجود دارد که شما برحسب سلیقه تان می توانید انتخاب کنید.

11 ژوئیهٔ 2018 4:34:51

هیجان انگیز ترین روش اعلام جنیست ترکاندن یک بادکنک است.

یک بادکنک بزرگ مشکی مات از جنس لاتکس را آماده می کنیم و درون این بادکنک را با گاز هلیوم و بادکنک های کوچکتر و کاغذ رنگی همرنگ با جنسیت بچه پر می کنیم.

در هنگام جشن زمانی که وقت اعلام جنسیت می شود پدر و مادر فرزند با یک سوزن بادکنک مشکی شناور روی هوا را می ترکانند و تا با مشاهده رنگ صورتی یا آبی جنسیت فرزندشان را اعلام کنند.برا سفارش بادکنک تعیین جنیست با ما تماس بگیرید.

13 ژوئیهٔ 2018 14:57:17

راه دوم اعلام جنسیت با بادکنک ، استفاده از جعبه سورپرایز است.

در این روش بادکنک ها را مطابق با رنگ جنسیت از قبل با گاز هلیوم پر می کنیم و در داخل یک جعبه قرار می دهیم زمانی که وقت اعلام جنسیت می رسد درب جعبه را بر می داریم تا بادکنک های درون جعبه در فضا شناور شوند و با رنگ خود جنسیت بچه را اعلام کنند.

جعبه سورپرایز تعیین جنسیت نیز در سبد کالایی بالونچی موجود است که شما می توانید آن را سفارش دهید.

در مورد اعلام جنسیت با بادکنک، شما می توانید نتیجه آزمایش تعیین جنسیت را بدون آنکه مطالعه کنید برای بالونچی بفرستید تا ما با مطالعه آزمایش بدون آنکه خودتان خبر دار شوید تمام کارها را انجام دهیم.

13 ژوئیهٔ 2018 14:49:10

راه دیگر اعلام جنسیت از طریق برش کیک است، در این شیوه شما از قبل باید با قنادی هماهنگ کنید که کیکی مطابق با رنگ جنسیت بچه که آبی یا صورتی است را به گونه ای آماده کند که ظاهر بیرونی کیک جنسیت را لو ندهد و زمانی که کیک بریده می شود رنگ محتویات جنسیت بچه را اعلام کند مانند تصویر بالا. شما می توانید نتیجه آزمایش را بدون آنکه ببینید به قنادی بدهید تا آنها بدون اطلاع شما ترتیب کارها را بدهند.

13 ژوئیهٔ 2018 14:52:06

اعلام جنسیت با یک گاز از کاپ کیک، در این شیوه نیز شما باید با قنادی یا کسی که شیرینی را آماده می کند از قبل هماهنگ کنید تا ماده درون کاپ کیک ها را مطابق با رنگ جنسیت بچه استفاده کند. زمانی که در مهمانی تصمیم بر اعلام جنسیت گرفتید از مهمان ها بخواهید تا هر یک ، یک کاپ کیک بردارند و سپس با شمارش معکوس همه با هم کاپ کیک ها را گاز بزنند تا از جنسیت بچه آگاه شوند.

One thought on “همه چیز درباره جشن تعیین جنسیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *