دکوراسیون و تزئینانت با تم مشکی و طلایی (Black and Gold) برای مهمانی و تولد

تم مشکی و طلایی

ما در این مطلب سعی کرده ایم که بهترین و زیباترین تم ها با ترکیب رنگ مشکی (سیاه) و طلایی (Black and Gold) را برای ایده گرفتن جمع آوری کنیم ، اگر شما تصمیم دارید که برای مهمانی یا جشن تولد خود از تم رنگی سیاه و طلایی استفاده کنید عکس های زیر که در چند دسته تزئینات و دکور ، بادکنک آرایی مهمانی و جشن تولد با تم مشکی و طلایی، ظروف تم مشکی و طلایی ، خوراکی ها تم مشکی و طلایی ، کیک تم رنگی مشکی و طلایی دسته بندی شده اند سعی در یاری شما برای ایده گرفتن و پیاده سازی این تم رنگی دارند.

البته نکته مهمی که در هنگام استفاده از این تم رنگی باید در نظر بگیرید آن است که معمولا در کنار این تم مشکی و طلایی استفاده از رنگ سفید یا طوسی به زیبایی بیشتر تم کمک بسیاری می کند که در بعضی از عکس این ترکیب را مشاهده خواهید نمود.

اگر علاقه مند به بازدید از سایر تم های رنگی هستید می توانید با سایر تم های رنگی نظیر تم آبی و سفید وبسیاری از تم های رنگی مناسب مهمانی در مجله بالونچی آشنا شوید.

.در صورت تمایل به خرید اجزای تشکیل دهنده این تم ها به قسمت خرید وسایل تزئینی بالونچی مراجعه فرمایید.

شما می توانید بادکنک های این تم از صفحه فروش بادکنک ها تم تولد ما تهیه کنید و همچنین ظروف این تم را از قسمت خرید ظروف تم تولد سفارش دهید.

تزئینات دکور جشن مشکی و طلایی

بادکنک آرایی سیاه و طلایی

در ادامه تصاویری از بادکنک آرایی با تم رنگی مشکی و طلایی را مشاهده می فرمایید. البته در عکس های بالا نیز بادکنک آرایی وجود داشت اما در این قسمت تمرکز ما صرفا بر روی بادکنک ها است.

خوراکی های جشن با تم مشکی و طلایی

کیک با تم رنگ مشکی و طلایی

ظروف مناسب برای استفاده در تم مشکی و طلایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *