بادکنک های پولکی یا بادکنک های پر از کاغذ رنگی

بادکنک پولکی چیست

شاید شما هم تا به حال بادکنک هایی زیبایی با طرح های جذابی دیده اید اما اسم این بادکنک ها رانمی دانید!

نگران نباشید، ما در مجله بالونچی می خواهیم انواع مختلف بادکنک های تزئینی را به شما معرفی کنیم. در این مطلب ما به معرفی بادکنک های کانفتی می پردازیم برای آشنایی با سایر بادکنک ها به سایر مطالب مجله ما مراجعه فرمایید.

بادکنک های کانفتی در اصل همان بادکنک هایی هستند که درون آنها با کاغذ های رنگی پر شده تا جلوه ای زیبا به آن دهد، در اصل این بادکنک ها اسم خود را از واژه انگلیسی کانفتی (confetti) به معنای کاغذ رنگی یا پولک گرفته اند.

اگر قصد دارید که در خانه از این بادکنک ها درست کنید باید توجه کنید که برای این کار نیاز به باد هلیوم دارید، در غیر این صورت کاغذ های رنگی درون بادکنک شما ته نشین می شود و اصلا شبیه آنچه دلخواه شماست نمی گردد. البته برای درست کردن این بادکنک ها یک نکته اساسی دیگر نیاز مطرح است و آن هم چسب مخصوصی است که قبلا باد کردن بادکنک به کاغذ رنگی های درون بادکنک میزنند، این چسب مخصوص علاوه باعث می شود که پولک های کاغذ رنگی بهتر در سطح بادکنک پراکنده شوند و همچنین طول مدت نگه داری باد هلیوم در بادکنک را نیز افزایش می دهند.

اگر علاقه مند به خرید بادکنک های کانفتی هستید بالونچی افتخار دارد که این بادکنک ها را در شهر تهران با رنگ دلخواه شما برای تهیه و ارسال کند. برای انتخاب مدل و خرید به صفحه بادکنک های کانفتی هلیومی بالونچی مراجعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *